Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü Özge Songül, bazı dolandırıcıların normal ve tarım Bağ-Kur'lu olanlara giderek Bağ-Kur borcunu silme karşılığı para aldığını belirterek, vatandaşların bu insanlara itibar etmemesini istedi. 2008 yılında alınan bir kararla Bağ-Kur ve tarım Bağ-Kur'lu olup da 5 yıllık borcu bulunanların hem borcunun, hem de 5 yıllık hizmetinin devlet tarafından affedilerek silindiğini söyledi. Bu işlemleri SGK İl Müdürlükleri'nin ücretsiz yaptığını ifade eden Özge Songül, "Ancak bazı dolandırıcıların özellikle kırsal kesimlere giderek, Bağ-Kur'a borcu olanların borcunu sileceklerini söyleyerek, bunun için para aldıklarını öğrendik. Vatandaşlarımız kesinlikle bu tür insanlara itibar etmesinler. Bu işlemleri kesinlikle aracılar ya da başka birileri yapamaz. Bu konuda çok şikayet aldık ve öyle küçük değil büyük paraların alındığını duyduk. Lütfen halkımız bu insanlara güvenmesinler ve gördükleri zaman güvenlik güçlerine haber versinler" dedi.
Songül'den vatandaşlara dolandırıcı uyarısı
Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü Özge Songül, bazı dolandırıcıların normal ve tarım Bağ-Kur'lu olanlara giderek Bağ-Kur borcunu silme karşılığı para aldığını belirterek, vatandaşların bu insanlara itibar etmemesini istedi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?