SON DAKİKA! Konya'da bir mahalle karantinaya alındı

Konya'nın Seydişehir İlçesine bağlı Saraycık Mahallesi'nde 2 kişide koronavirüs vakası görülmesi sebebiyle karantina uygulaması başlatıldı

Konya'nın Seydişehir İlçesi Saraycık Mahallesi'nde yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.

Seydişehir'in Saraycık Mahallesine şehir dışından gelen 2 kişinin Kovid-19 testlerinin pozitif çıktığı bunun üzerine İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla mahallenin 14 gün karantinaya alındığı öğrenildi. 

Saraycık Mahallesi'ne giriş ve çıkışlar kapatıldı.

KONYA Haberleri

KONYA'DA 135 NOKTADA ÇALIŞMA
ACIGÖL'DE YAZ KEYFİ BAŞLADI
KONYA OVASI’NDA HASAT BAŞLADI
100 KİŞİYE İSTİHDAM KAPISI
TERMOMETRELER 32 DERECEYE ÇIKIYOR