Somali'deki Türk Harp Okulu ilk mezunlarını verdi

MOGADİŞU (AA) - Türkiye-Somali arasındaki Askeri Eğitim ve İş Birliği Anlaşması kapsamında ülkede açılan Harp Okulu ilk mezunlarını verdi.Okuldan...

MOGADİŞU (AA) - Türkiye-Somali arasındaki Askeri Eğitim ve İş Birliği Anlaşması kapsamında ülkede açılan Harp Okulu ilk mezunlarını verdi.

Okuldan mezun olan 330 asker için başkent Mogadişu'da düzenen törene, Somali Başbakanı Hasan Ali Hayri, Türkiye'nin Mogadişu Büyükelçisi Dr. Mehmet Yılmaz, askerler ve çok sayıda kişi katıldı.

Somali Başbakanı Hayri, törende yaptığı konuşmada, "Bugün Somali'nin gurur duyacağı bir gündür." dedi.

Mezun olanları tebrik eden Hayri, askerlerin terör örgütü Eş-Şebab ile mücadele konusunda önemli rol oynayacaklarını kaydetti.

Başbakanı Hayri, Türkiye'nin Somali'ye verdiği katkılardan dolayı şükranlarını sundu.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL