Somali'de Eş-Şebab ile mücadele

MOGADİŞU (AA) - Somali güvenlik güçleri ile terör örgütü Eş-Şebab militanları arasında çıkan çatışmada 10 militanın öldürüldüğü bildirildi.Somali...

MOGADİŞU (AA) - Somali güvenlik güçleri ile terör örgütü Eş-Şebab militanları arasında çıkan çatışmada 10 militanın öldürüldüğü bildirildi.

Somali ordusundan General İbrahim Yeru yerel basına yaptığı yaptığı açıklamada, Garuf Cudud beldesinde bu sabah güvenlik güçleri ile Şebab militanları arasında çıkan çatışmada 10 militanın öldürüldüğünü belirtti.

Çatışmalarda çok sayıda örgüt mensubuyla üç askerin de hafif yaralandığını ifade eden Yeru, beldede durumun normale döndüğünü aktardı.

Somali'de 2004'te kurulan Şebab örgütü, ülkenin güneyindeki bazı köy ve beldelerin kontrolünü elinde bulunduruyor. Örgüt militanları, başkent Mogadişu dahil çeşitli kentlerde otelleri, hükümet kurumları ve güvenlik güçlerini hedef alan saldırılar düzenliyor.




AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE