Sokakta yaşam otogarda son buldu

Konya’da psikolojik sorunları nedeniyle sokakta yaşadığı öğrenilen 54 yaşındaki kadın, otogarda hayatını kaybetti

Olay, saat 03.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Yazır Mahallesi Doç. Dr. Halil Ürün Caddesi üzerinde bulunan Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, psikolojik sorunları nedeniyle sokakta yaşadığı öğrenilen Gönül Kapıcı (54) otogarda gezerken fenalaşarak yere yığıldı. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, kadının hayatını kaybettiğini belirledi. Polisin incelemesi sonrası kadının cesedi otopsi yapılmak üzere Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu