Sokakta buldukları ilaçları şeker zanneden ikizler hastanelik oldu

Bursa'da sokakta buldukları ilaçları şeker zannedip yutan 4 yaşındaki ikiz kardeşler hastanelik oldu. Miniklerin sağlık durumu ciddiyetini koruyor

Bursa'nın İnegöl ilçesinde sokakta buldukları ilaçları şeker zannedip yutan 4 yaşındaki ikiz kardeşler hastanelik oldu.

Olay Huzur mahallesi 17. Sokakta meydana geldi. İkiz kardeşler Mizgin ve Ecrin D.(4), sokakta oyun oynamaya başladı. Çöpün yanındaki hapları gören ikizler, kutulardaki hapları şeker zannedip yuttu. Kısa süre sonra fenalaşan çocuklar, aileleri tarafından özel araçlarla İnegöl Devlet Hastanesine götürülerek tedavi altına alındı. Sağlık durumları ciddiyetini koruyan ikizler Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi. Polis olayla alakalı tahkikat başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Sıcaktan bunaldılar, deniz yerine süs havuzuna girdiler
Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat Tutuklandı
8 İlde Eş Zamanlı DHKP/C Baskını: Ankara’da Gözaltılar Var
17 yıllık kayıp dosyasından töre cinayeti çıktı: Kayınpeder tutuklandı
Çocukların maçında veliler birbirine girdi