Sokak ortasında kendini jiletledi

Alkol aldıktan sonra kendisini sokak ortasında jiletleyen ve kanlar içinde kalan Mustafa S. adlı şahıs, sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Alkol aldıktan sonra kendisini sokak ortasında jiletleyen ve kanlar içinde kalan Mustafa S. adlı şahıs, sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı. Olay dün gece saat 01.00 sıralarında Beyhekim Mahallesi Kazaruni Sokak'ta meydana geldi. Alkol aldıktan sonra sokağa çıkıp küfürler savuran Mustafa S. (32), elindeki jiletle de vücudunu kesmeye başladı. Kanlar içinde kalan ve kendisini jiletlemeye devam eden Mustafa S, olay yerine gelen polisin müdahale etmesine izin vermedi. Alkolün etkisiyle ayakta durmakta güçlük çeken Mustafa S, bir süre sonra yere çökerek sırt üstü yattı. Yattığı yerde de bir süre kendi kendine bir şeyler söyleyip küfür eden Mustafa S. yerden kalkamayınca ambulansa haber verildi. Sağlık görevlileri tarafından ilk müdahalesi yapılırken de küfür etmeye devam eden Mustafa S, sedyeye alındığı sırada gazetecilere, "Çekin çekin, iyi çekin" diye bağırdı. Ambulansa bindirilen Mustafa S, Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. iha


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?