Sokak köpekleri toplanıyor

YOZGAT (AA) - Sorgun’da sokak köpekleri, belediye ekipleri tarafından toplanıyor.Sorgun Belediye Başkanı Ahmet Şimşek, AA muhabirine yaptığı açıklamada,...

YOZGAT (AA) - Sorgun’da sokak köpekleri, belediye ekipleri tarafından toplanıyor.

Sorgun Belediye Başkanı Ahmet Şimşek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sokaklarda ve özellikle parklarda başıboş dolaşan sokak köpeklerinin zaman zaman tehlike oluşturduğunu, bu nedenle kurdukları ekip tarafından toplanarak hayvan barınağına götürüldüğünü belirtti.

Üçtepeler mevkisinde kurulan barınağın hizmete girmesiyle şu ana kadar 150 köpeğin toplandığını dile getiren Başkan Şimşek, şöyle konuştu:

"Ekiplerimiz köpekleri özel olarak hazırlanan araç ile şehirde dolaşarak toplarken, yakalanan sokak köpekleri barınağına götürülüyor. Barınağımızda şu anda 150'den fazla köpek var. Bunların her türlü bakımının yanında aşı ve iğneleri de düzenli olarak yapılıyor. Bu köpeklerin üremelerini önlemek amacıyla önümüzdeki günlerde kısırlaştırma çalışmalarına da başlanacak."

AA

Gündem Haberleri

Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI