Sobayı yakmaya çalışırken yangın çıkardı

Bursa'da yalnız yaşadığı evinde sobayı yakmaya çalışırken çıkan yangında dumandan etkilenen 80 yaşındaki kişi hastaneye kaldırıldı

BURSA (AA) - Bursa merkez Osmangazi ilçesinde, sobayı yakmaya çalışırken halının tutuşması sonucu çıkan yangında dumandan etkilenen kişi tedavi altına alındı, ev kullanılamaz hale geldi.

Demirkapı Mahallesi 12. Bayır Sokağı'ndaki 2 katlı binanın üst katında yalnız yaşayan İsmail Balaban (80), sobayı yakarken kıvılcımların sıçradığı halı tutuşunca yangın çıktı.

Komşuların alevleri fark etmesi üzerine Balaban evden çıkarıldı. Dumandan etkilenen Balaban, sağlık ekiplerince Muradiye Devlet Hastanesine kaldırıldı.

İhbar üzerine olay yerine gelen 3 itfaiye ekibinin yaklaşık 2 saat süren müdahalesi sonucu yangın söndürüldü.

Yangında, ev kullanılamaz hale geldi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE