Sobadan zehirlenen çift öldü

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift öldü.

Olay, Meram Kalfalar Mahallesi Sandalcılar Sokağın’da bulunan evde meydana geldi.

3'ü kız 4 çocuk babası Mehmet Büyükçetin (49) ve eşi Fatma Büyükçetin (45), akşam saatlerinde sobayı yaktıktan sonra uykuya daldı.

 

Sabah saatlerinde anne babalarını kaldırmak için odaya giren çocukları, onları baygın vaziyette buldu. Çocuklarının ambulansa haber vermesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, Mehmet ve Fatma Büyükçetin çiftinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini tespit etti. Ayrı odalarda kaldıkları öğrenilen 4 kardeş ise zehirlenmekten kurtuldu. Mehmet Büyükçetin'in 2 gün önce evinin bacasının daha iyi çekmesi için bacamatik taktırdığı öğrenildi.

Büyükçetin çiftinin cesetleri. olay yerinde yapılan incelemenin ardından Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.

iha

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?