Sobadan zehirlenen aile ölümden döndü

Konya'nın Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kişilik aile, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı

Konya'nın Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kişilik aile, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Hamidiye Mahallesi Şehit İbrahim Bey Caddesi üzerinde ikamet eden Mehmet Demiş (38), eşi Şehriban Demiş (29) ve çocukları Nebahat (6) ile Mert (4) Demiş ile birlikte kaldıkları odada sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Diğer odada bulunan yakınları tarafından fark edilen aile, çağrılan ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. İlk müdahaleleri yapılan 4 kişilik ailenin Konya’ya sevk edildiği bildirildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu