Sobadan sızan gazdan zehirlendiler

Konya'da sobadan sızan gazdan zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.

Hikmet (72) ile Ayşe Erdemir (71) çiftinin yaşadıkları merkez Meram ilçesi Ladikli Mahallesi Aslanyüreği Caddesi'ndeki evine giden kızı ve damadı, yaşlı çiftin kapıyı açmamasından şüphelendi. Yakınlarının camı kırarak içeriye girdikleri evde yaşlı çiftin yattığı odada cesetleri bulundu.

 

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettikleri belirlenen Hikmet ve Ayşe Erdemir'in cenazeleri polis ve Cumhuriyet Savcısı'nın incelemelerinin ardından yakınlarına teslim edildi.

AA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?