Edinilen bilgiye göre, Müftü Mahallesi’nde yaşayan A.A. ve eşi Z.A, evlerinde yaktıkları sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Evde, diğer odada uyuyan oğulları tarafından sabah saatlerinde yerde hareketsiz halde bulunan çift, özel otomobille götürüldüğü Beyşehir Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı.
Sobadan sızan gazdan zehirlendiler
Konya’nın Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan gazdan zehirlenen karı koca hastaneye kaldırıldı
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu