Sobadan sızan gazdan zehirlendiler

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2'si çocuk 5 kişi hastaneye kaldırılarak tedavi altın alındı.

Dün saat 23.30'da Meram Kalfalar Mahallesi'nde oturan Zehra Dingil, kömür sobasını yaktıktan sonra çocukları ve evde bulunan misafirleriyle birlikte uyudu. Zehra Dingil, çocukları Huriye (12) ve Hasan Ali Dingil (10), evde misafir olarak bulunan Ahmet Kocabaş (62) ile Hediye Bağcı (77) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Zehirlenen 2'si çocuk 5 kişinin mide bulantısı şikayetlerinin artması üzerine ambulans çağrıldı. Ambulansla Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan 5 kişi tedavi altına alındı. İHA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?