Sobadan sızan gazdan zehirlendi

Konya'da bir kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti. Genç adamın cesedini eşi ve 1 yaşındaki kızı buldu.

Selçuklu Sancak Mahallesinde ikamet eden İsmail Porsuk (27), eşi ve 1 yaşındaki kızını 2 gün önce köye annesinin yanına gönderdi.

Dün gece hava sıcaklığının düşmesi üzerine evde bulunan sobayı yakan genç baba, sabaha karşı sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitirdi.

 

1 yaşındaki kızı Meryem ile evlerine dönen anne Leyla Porsuk, eşinin yerde cansız yattığını görünce şok geçirerek komşulardan yardım istedi.

Komşuları tarafından çağırılan 112 sağlık ekipleri yaptıkları kontrolde genç babanın öldüğünü belirledi. Kocasının öldüğü haberini öğrenen genç anne baygınlık geçirirken, henüz 1 yaşında babasının cesedini gören Meryem ise komşuları tarafından olay yerinden uzaklaştırıldı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?