Sobadan sızan gazdan öldü

Karatay Piri Mehmet Paşa Mahallesi Balya Sokak’taki evinde tek başına ikamet eden Abdurreşit Uğurlu kömür sobasından sızan gazdan zehirlenerek öldü

Karatay Piri Mehmet Paşa Mahallesi Balya Sokak’taki evinde tek başına ikamet eden Abdurreşit Uğurlu (81), ısınmak için kömür sobasını yaktı. Emekli olan ve geçimini hafta sonları bisiklet satarak sağlayan Abdurreşit Uğurlu, sobayı yaktıktan sonra odasında uykuya daldı. İki gün boyunca evinden dışarı çıkamayan Abdurreşit Uğurlu'yu merak eden komşuları evine giderek kapıyı çaldı. Yaşlı adamın kapıyı açmaması üzerine polise haber verildi. Abdurreşit Uğurlu, polis tarafından yatağında ölü olarak bulundu.


Yapılan incelemelerin ardından karbonmonoksit gazından zehirlendiği öğrenilen yaşlı adamın cesedi Konya Numune Hastanesi morguna götürüldü.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?