Sobadan sentetik uyuşturucu çıktı

Adana'da uyuşturucu satıcılarına yönelik operasyon düzenleyen polis ekipleri, bir evde sobaya atılarak imha edilmeye çalışılan 220 gram sentetik uyuşturucu ele geçirdi, 8 kişi gözaltına alındı

ADANA (AA) - Adana'da bir evde sobaya atılarak imha edilmeye çalışılan 220 gram sentetik uyuşturucu ele geçirildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucu satıcılarına yönelik merkez Seyhan ilçesi Yeşilyuva Mahallesi'ne operasyon düzenledi.

Bir evde arama yapan ekipler, sobada yakılarak imha edilmeye çalışıldığını belirledikleri 232 pakette 220 gram sentetik uyuşturucu ele geçirdi.

Operasyonda, çoğu aynı aileden 8 kişi gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL