Sobadan 6 kişi zehirlendi

Konya'da iki ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi hastaneye kaldırıldı.

Konya'da iki ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi hastaneye kaldırıldı.
Rauf Orbay Mahallesi'ndeki evde rahatsızlanan Sefa Donat (13), Aysel Donat, Meral Donat ve Reyhan Fındıkcıoğlu Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirtilen 4 kişinin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Büyükkumköprü Mahallesi'ndeki evlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen Davut ve eşi Vesile Uçar ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırıldı.
Uçar çiftinin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?