Soba zehirlenmesi yine can aldı

2 çocuk annesi Sevilay Çevik sobadan sızan gazdan zehirlendi

Meram'da 2 çocuk annesi Sevilay Çelik (36), sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.


Olay, önceki gün saat 21.00 sıralarında Gaziosmanpaşa Mahallesi Menzil Caddesi Karabulut Sokak 2 numaralı evde meydana geldi. Eşinden ayrı yaşayan Sevilay Çelik (36), gündüz saatlerinde sobayı yaktıktan sonra uykuya daldı. Akşam saatlerinde genç kadının evine misafirliğe gelen yakınları, uzun süre çaldıkları kapının açılmaması üzerine bir süre kapı önünde bekledi. Bu sırada çalıştığı işyerinden evine dönen Çelik'in oğlu Gökhan Çelik (16), evlerinin bahçesinde bekleyen yakınlarını görünce, "Neden kapıda bekliyorsunuz, annemin evde olması gerekiyordu" diye sordu. Kapı ziline basan Gökhan, çareyi çilingir çağırmakta buldu. Çilingirin kapıyı açmasının ardından yakınları Sevilay Çelik'in cesediyle karşılaştı. Olay yerine gelen polis ekipleri evde inceleme yaparken, Çelik'in sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiği anlaşıldı. Sevilay Çelik'in cesedi, otopsi yapılmak üzere Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?