Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı, kış aylarının gelmesiyle birlikte artan soba zehirlenmelerine karşı vatandaşları uyardı.
Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, vatandaşların sobaları seçerken ve yakarken bazı kurallara uymaları, boruların gaz ve duman sızdırmazlıklarına dikkat etmeleri istendi. Kış aylarında karbonmonoksit gazına bağlı olarak gelişen duman zehirlenmelerinin arttığına dikkat çekilen açıklamada, karbonmonoksitin renksiz ve kokusuz bir gaz olduğu için zor fark edildiği, bu yüzden zehirlenmelerin çok ağır ve öldürücü olduğu vurgulandı. Memleket