Soba gazından zehirlendiler

Konya'da, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ve 3 çocuğu hastaneye kaldırıldı. Anne ve çocukların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Konya'da, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ve 3 çocuğu hastaneye kaldırıldı. Anne ve çocukların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Dün gece saat 03.00 sıralarında Sakarya Mahallesi Sefa Sokak'ta ikamet eden Ayşe Ulus (32), akşam saatlerinde sobayı yaktıktan sonra çocuklarıyla birlikte uykuya daldı. Gece uyanan anne Ayşe Ulus, yattıkları odanın duman kaplanması üzerine çocukları Merve (13), İbrahim (12) ve Büşra Ulus'u (10) uyandırdı. Mide bulantısı şikayetinin çocuklarında da olması üzerine anne Ayşe Ulus, ambulansa haber verdi. Anne ve 3 çocuğu, gelen ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Serum tedavisi uygulanan anne ve çocuklarının sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?