Soba gazından zehirlendiler

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 3'ü çocuk 5 kişi hastaneye kaldırıldı.

Selçuklu ilçesi Kılıçaslan Mahallesi Uğurlu Villalarındaki evlerinde, Bünyamin ve Huriye Aktaş ile çocukları Muhammet, Şerife Nur ve İlhami Aktaş sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri şüphesiyle Konya Numune Hastanesine başvurdu.

 

Oksijen tedavisi uygulanan ve hayati tehlikeleri bulunmayan 5 kişinin karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlendi.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?