Soba gazından 5 kişi zehirlendi

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 3'ü çocuk 5 kişi hastaneye kaldırıldı.

Kış geldi, soba zehirlenmeleri yine başgösterdi.

Meram Kaş Mahallesi'ndeki evlerinde, sobadan sızan gazdan zehirlendikleri belirtilen Ahmet, eşi Fadime ile çocukları Yusuf, Ebru Gül ve Esnan Ak, Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Ahmet ile Fadime Ak'ın yapılan tedavilerinin ardından taburcu edildiği, 3 çocuğun tedavilerinin sürdüğü bildirildi.

AA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?