SMD 3. Genel kurulunu yaptı

Sağlık Memurları Derneği, 3. genel kurulunu gerçekleştirdi.

Sağlık Memurları Derneği (SMD), 3. genel kurulunu gerçekleştirdi.
Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi eğitim salonunda gerçekleştirilen derneğin genel kurulunda yeni yönetim ve denetim kurullarının seçimi yanında, dernek tüzüğünde bazı değişikliklere gidildi.

Tek liste ile gidilen seçimde Ayhan Uludağ, Murat Kara, Bülent Keskin, Ali Rıza Şahan, İbrahim Doluküp, İsmet Yardımcı, Mustafa Öz, Mürsel Tüfekçi, Erol Kurt, Göksel Yorgancı, Muammer Oruç oy birliği yönetim kuruluna seçildi.

300 üyeyi aşan, 23 ilde temsilcilikleri bulunan derneğin yeni yönetim kurulu görev dağılımının 1 hafta içinde yapılacak toplantı sonucu belirleneceği duyuruldu.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?