Olay ilçeye bağlı Çatmakaya Köyü’nde meydana geldi. 70 yaşındaki şizofreni hastası Ayşe D. topladığı odunlarla evinin bahçesinde ateş yaktı. Yaktığı ateşin üzerine oturan yaşlı kadın durumu fark eden komşuları tarafından kurtarıldı. Vücudunda yanıklar oluşan kadın Seydişehir Devlet Hastanesinde yapılan ilk müdahalenin ardından Konya’ya sevk edildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Şizofreni hastası kendini yaktı
Seydişehir’de şizofreni hastası yaşlı kadın, kendini yakarak intihara teşebbüs etti.
POLİS-ADLİYE Haberleri
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem