Şizofreni hastası anneleri tarafından öldürülen Dereci kardeşler toprağa verildi

Ankara'da şizofreni hastası anneleri tarafından bileklerinin kesilmesi sonrası hayatını kaybeden 7 ve 10 yaşındaki iki kardeşin cenazesi Kartal'da kılınan cenaze namazının ardından toprağa verildi.

Ankara'nın Keçiören ilçesinde şizofreni hastası olduğu iddia edilen Serpil Altınok Dereci, evde bulunan 3 çocuğunun bileklerini kesti.

Çocuklardan 2'si hayatını kaybederken, 1'i ağır yaralı olarak hastaneye kaldırıldı. Olayın ardından gözaltına alınan anne Dereci, çıkarıldığı mahkemece "Nitelikli kasten öldürme" suçundan tutuklandı.

Hayatını kaybeden çocuklardan Afra Sümeyye Dereci (10) ve Muhammet Ali Dereci'nin (7) cenazesi Kartal Kavaklı Cami'nde kılınan cenaze namazının ardından Pendik Şeyhli Mezarlığı'na defnedildi. Cenazeye katılan baba, gözyaşları içinde tabutlara sarıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu