Sivrihisar'da belediyeden aşure ikramı

ESKİŞEHİR (AA) - Sivrihisar Belediyesince hazırlanan aşure vatandaşlara ikram edildi.Sivrihisar Belediyesi, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure...

ESKİŞEHİR (AA) - Sivrihisar Belediyesince hazırlanan aşure vatandaşlara ikram edildi.

Sivrihisar Belediyesi, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıttı.

Belediye Başkanı Hamid Yüzügüllü, tarihi Ulu Cami önündeki aşure dağıtımına katıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL