Sivil polis otosuna çarptı

Alkollü sürücünün kullandığı otomobilin devriye gezen sivil polis otosuna çarpması sonucu, 3 polis hafif şekilde yaralandı

Selçuklu’da alkollü sürücünün kullandığı otomobil, devriye gezen sivil polis otosuna çarptı. Çarpmanın şiddetiyle yan yatan otomobilden kendi çabalarıyla çıkan 3 polis hafif şekilde yaralandı.


Kaza, saat 03.00 sıralarında Nalçacı Caddesi Belediye civarında meydana geldi. Faruk Ç'nin (31) kullandığı 42 EV 115 plakalı otomobil, devriye gezen Cinayet Büro Amirliği'nde görevli Gökhan C'nin (30) idaresindeki 42 EN 057 plakalı sivil polis otosuna arkadan hızla çarptı. Çarpmanın şiddetiyle yan dönen ekip otosu bir süre sürüklendikten sonra kaldırıma çarparak durabildi. Kaza'da yan yatan ekip otosunda bulunan polis memurları sürücü Gökhan C. Mehmet B. (31) ile Ergün Ş. hafif şekilde yaralandı.


Otomobilden kendi çabalarıyla çıkan yaralı polisler, olay yerine gelen ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırıdı. Tedavi altına alınan polis memurları yaklaşık bir saat müşahede altında tutulduktan sonra taburcu edildi.


Kaza'dan sonra gözaltına alınarak polis merkezine götürülen Faruk Ç'nin yapılan alkol muayenesinde 160 promil alkollü olduğu öğrenildi. Büyük hasar gören polis otomobiliyle kazaya karışan diğer araç, çekiciyle bulunduğu yerden kaldırılarak otoparka götürüldü. Çarpmanın şiddetiyle yola savrulan cam parçaları belediye temizlik görevlileri tarafından temizlendi. iha


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?