Sivas'taki cinayet

Sivas'ta, bir kişiyi öldürdükten sonra cesedi iki parçaya ayırıp çöp konteynerine atan kadının yargılanmasına devam edildi.

Sivas 2. Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki duruşmada, tutuklu sanık İ.Ş. (35), cinayeti tek başına işlediğini söyledi. İlk 3 bıçak darbesinden sonrasını hatırlamadığını anlatan İ.Ş, maktul Ömer A. ile herhangi bir ilişkisinin bulunmadığını belirtti.

Ömer A'dan borç para istemediğini, maktulün kendisine zorla para verdiğini ileri süren İ.Ş, cinayeti namus nedeniyle işlediğini ifade etti. Sanığın savunmasının ardından duruşma, 15 Ocak'a ertelendi.

Sivas'ta, ailesinin kayıp başvurusunda bulunduğu Ömer A'nın (47) cesedi, 19 Mayıs'ta Soğuk Çermik Kavşağı yakınlarındaki çöp depolama sahasında bulunmuştu. Ömer A'yı öldürdükten sonra cesedini iki parçaya ayırıp çöp konteynerine attığı iddiasıyla gözaltına alınan İ.Ş, çıkarıldığı mahkemece tutuklanmıştı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR