Sivas'ta veteriner hekimlerin için toplantı düzenlendi

SİVAS (AA) - Sivas'ta görev yapan veteriner hekimler için bir toplantı düzenlendi. Sivas İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünden yapılan yazılı...

SİVAS (AA) - Sivas'ta görev yapan veteriner hekimler için bir toplantı düzenlendi.

Sivas İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, müdürlüğün konferans salonundaki Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şubesi tarafından Milli Tarım Projesi Hayvancılık Destekleme Modeli, Hayvan Hastalıkları ile Mücadele ve Hayvan Hareketleri Genelgesi kapsamında düzenlenen toplantıya merkez ve ilçe müdürlüklerinde görev yapan veteriner hekimler katıldı.

Toplantıda hayvan hastalıkları ile mücadele ve hayvan hareketlerinin kontrolü kapsamında yayınlanan genelgede değişen maddeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Şap hastalığından ari bölgeler oluşturulması, aşılı ariliği hedeflenen bölge içinde hayvan hareketleri ve aşılı ariliği hedeflenen bölgeye diğer bölgelerden hayvan hareketlerinin nasıl yapılması gerektiği anlatılan toplantıda, hayvan nakilleri ve nakiller sırasında bulundurulması gereken belgeler, idari yaptırımlar, hayvan sevklerinde aşılama ile ilgili hususlar, hayvan hastalığı tazminatı, atık desteği, ari işletmeler ve hastalık çıkış sönüş bildirimleri konularında katılımcılara bilgi verildi.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU