Sivas'ta üst geçit çalışmaları

SİVAS (AA) - Sivas Belediyesince Devlet Su İşleri (DSİ) Kavşak'ta yapımı süren ve Karşıyaka'yı merkeze bağlayacak üst geçit çalışmasında tabyalar...

SİVAS (AA) - Sivas Belediyesince Devlet Su İşleri (DSİ) Kavşak'ta yapımı süren ve Karşıyaka'yı merkeze bağlayacak üst geçit çalışmasında tabyalar yerleştiriliyor.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Devlet Su İşleri Kavşağı'nda Sivas Belediyesi tarafından yapımı devam eden Karşıyaka'yı merkeze bağlayacak üst geçit çalışması sürüyor.

Ekiplerin aralıksız devam ettiği çalışmalar kapsamında üst geçidin ayakları tamamlanırken tabyalar da yerleştirilmeye başlandı.

Mimarsinan ve Diriliş mahallelerinde ikamet eden vatandaşlar da çalışmalardan memnun olduklarını belirtti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL