Sivas'ta üniversite öğrencisinin evinde ölü bulunması

Nagihan Gümüş'ten alınan kan ve doku örnekleri İstanbul Adli Tıp Kurumuna gönderildi

SİVAS (AA) - Sivas'ta dün arkadaşları tarafından evinde ölü bulunan üniversite öğrencisi Nagihan Gümüş'ten alınan kan ve doku örnekleri İstanbul Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

Gümüş'ün, Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesi morgundaki ön otopsi işlemleri tamamlandı. Ön otopsi işlemlerinde karbonmonoksit zehirlenmesine rastlanmadığı öğrenildi.

Ölümün şüpheli bulunması üzerine Gümüş'ten alınan doku ve kan örnekleri İstanbul Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

Nagihan Gümüş'ün kesin ölüm sebebinin Adli Tıp Kurumundan gelecek rapor doğrultusunda tespit edileceği belirtildi.

Öte yandan, Gümüş'ün cenazesi, ailesi tarafından memleketi Sakarya'ya götürüldü.

- Olay

Mehmetpaşa Mahallesi Emin Sokak'ta bir apartmanın giriş katındaki kiralık evde yalnız yaşayan 33 yaşındaki Nagihan Gümüş, dün arkadaşları ve ev sahibi tarafından ölü bulunmuş, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenmiş olabileceği ihtimali üzerinde durulmuştu.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE