Sivas’ta orman yangını

Yangında, yaklaşık 200 dönüm alan zarar gördü

SİVAS (AA) - Sivas'ın Hafik ilçesinde, çıkan orman yangınında yaklaşık 200 dönüm alan zarar gördü.

İlçeye bağlı Kamış köyü civarındaki ormanlık alanda, henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

Yangına müdahale eden vatandaşlar, Hafik Belediyesi itfaiyesinden yardım istedi.

Köye yönelen yangın, vatandaşların, itfaiye ekiplerinin ve askerlerin müdahalesiyle yaklaşık 6 saatte söndürüldü.

Yaklaşık 200 dönüm ormanlık alanda etkili olan yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL