Sivas'ta "Kumar ve Tombala Uygulaması"

115 personel katıldığı ve 23 iş yerinin kontrol edildiği uygulamada, 1 iş yerine cezai işlem uygulandı

SİVAS (AA) - Sivas'ta, İl Emniyet Müdürlüğünce "Kumar ve Tombala Uygulaması-1" gerçekleştirildi.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, emniyet ekipleri tarafından il genelinde "Kumar ve Tombala Uygulaması-1" adıyla uygulama yapıldı.

Ekipler, iş yerlerini kontrol etti. 115 personelin katıldığı ve 23 iş yerinin kontrol edildiği uygulamada, 1 iş yerine cezai işlem uygulandı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu