Sivas'ta karbonmonoksitten zehirlenen 2 öğrenci hastaneye kaldırıldı

SİVAS (AA) - Sivas'ta, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 öğrenci tedavi altına alındı. Demircilerardı Mahallesi'nde sobadan sızan karbonmonoksitten...

SİVAS (AA) - Sivas'ta, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 öğrenci tedavi altına alındı.

Demircilerardı Mahallesi'nde sobadan sızan karbonmonoksitten etkilenen üniversite öğrencileri G.Ç.E. (26) ve S.A. (22), 112 Acil Sağlık ekiplerince evde yapılan ilk müdahalenin ardından Cumhuriyet Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Uygulama ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Karbonmonoksit gazından zehirlenen öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu