Sivas'ta gıda zehirlenmesi şüphesi

Karın ağrısı ve bazı şikayetlerle hastaneye başvuran 31 asker, tedavilerinin ardından taburcu edildi

SİVAS (AA) - Sivas'ta karın ağrısı ve bazı şikayetlerle hastaneye başvuran 31 askerin, tedavilerinin ardından taburcu edildiği bildirildi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, 5. Piyade Eğitim Komutanlığında vatani görevini yerine getiren 31 askerin, öğle saatlerinde gastroenterit ve karın ağrısı şikayetiyle Numune Hastanesi Acil Servisi'ne başvurduğu ifade edildi.

Yapılan muayene ve tetkikler sonucunda mikrobiyolojik bir etkene rastlanmadığı kaydedilen açıklamada, olumsuz bulguya rastlanmaması üzerine askerlerin tamamının taburcu edildiği belirtildi.

Açıklamada, konuyla ilgili idari tahkikatın sürdürüldüğü bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu