Sivas'ta ev yangını

Dumandan etkilenen 2 sağlık görevlisi ile evin sahibi hastaneye kaldırıldı

SİVAS (AA) - Sivas'ta bir evde çıkan yangında dumandan etkilenen 2 sağlık görevlisi ile evin sahibi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Alibaba Mahallesi 4. Sokak'ta tek katlı ahşap evde yangın çıktığı ihbarı üzerine olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri alkollü olduğu iddia edilen ev sahibi G.U'ya müdahale etmek için eve girdi. Bu sırada 2 sağlık çalışanının dumandan etkilenmesi üzerine bölgeye başka ambulanslar sevk edildi.

Dumandan etkilenen 2 sağlık görevlisi ve ev sahibi G.U. ambulanslarla Numune Hastanesine kaldırıldı.

Bazı eşyaların kullanılamaz hale geldiği yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu