Sivas'ta Aşık Ruhsati'yi anma konseri düzenlendi

SİVAS (AA) - Sivas'ta Aşık Ruhsati’yi anma konseri düzenledi.Atatürk Kültür Merkezindeki konserde, Muzaffer Sarısözen Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi...

SİVAS (AA) - Sivas'ta Aşık Ruhsati’yi anma konseri düzenledi.

Atatürk Kültür Merkezindeki konserde, Muzaffer Sarısözen Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, Aşık Ruhsati'ye ait birbirinden güzel eserleri seslendirdi.

İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Altınsoy, burada yaptığı konuşmada, Aşık Ruhsati'nin Sivas'ın büyük bir değeri olduğunu söyledi.

Böyle bir geceyle Ruhsati'yi gençlere tanıtmayı amaçladıklarını dile getiren Altınsoy, "İlimize değer katan isimlerle ilgili programlar devam edecek. Programda emeği geçenlere teşekkür ediyorum" dedi.

Altınsoy, konser sonrası, korodaki öğrencilere kırmızı gül verdi.

Konsere, Vali Alim Barut, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kadir Pürlü, okul müdürleri, öğretmenler ve veliler katıldı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU