Sivas'ta 800 araçlık otopark hizmete girdi

SİVAS (AA) - Sivas Belediyesince 15 Temmuz Şehitler Meydanı'nda yaptırılan 800 araçlık yeraltı otoparkı hizmete girdi.Belediyeden yapılan açıklamaya...

SİVAS (AA) - Sivas Belediyesince 15 Temmuz Şehitler Meydanı'nda yaptırılan 800 araçlık yeraltı otoparkı hizmete girdi.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, 5 Temmuz Şehitler Meydanı'nda yeraltında 3 katlı ve 800 araç kapasitesine sahip olarak inşa edilen otopark tamamlandı.

Belediye tarafından doğrudan işletilecek otoparkta, araç girişi 3 lira, sonraki her saat için 1 lira olarak ücretlendirilecek.

Otoparkı aylık olarak kullanmak isteyenler için abonelik ücreti 300 lira olarak belirlendi.

Bu arada kentte, ilerleyen dönemde jandarma binasının arka kısmı ve orduevinin bulunduğu bölgede oluşturulacak 4 Eylül ve Kışla meydanların altında da otopark alanları inşa edileceği bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL