Sivas’ta "15 Temmuz Milli Birlik ve Demokrasi Yürüyüşü" düzenlendi

Sivas'ta 15 Temmuz Milli Birlik ve Demokrasi Günü'nün 7. yıl dönümü dolayısıyla anma programı düzenlendi.

Sivas'ta 15 Temmuz Milli Birlik ve Demokrasi Günü'nün 7. yıl dönümü dolayısıyla anma programı düzenlendi.

15 Temmuz hain darbe girişiminin 7. yıl dönümü dolayısıyla Sivas kent merkezi Atatürk Kongre ve Etnografya Müzesi bahçesinde anma programı düzenlendi. Programa Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Sivas Belediye Başkanı Hilmi Bilgin, bazı il protokol üyeleri ve vatandaşlar katıldı. Tarihi Tren Garı önünde toplanan vatandaşlar ve il protokolü ellerinde bayrak ve pankartlarla Atatürk Kongre ve Etnografya Müzesi bahçesine yürüdü. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunması ile devam eden programda şehitler için Kuran-ı Kerim okunup dualar edildi. 15 Temmuz temalı sinevizyon gösterisinin ardından protokol konuşmaları yapıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek