Sivasspor'un serisi sona erdi

- Evkur Yeni Malatyaspor'a 1-0 yenilen kırmızı-beyazlı ekip, Süper Lig'de 4 maç sonra kaybetti


SİVAS (AA) - Süper Lig'in 19. haftasında deplasmanda Evkur Yeni Malatyaspor'a 1-0 mağlup olan Demir Grup Sivasspor'un 4 maçlık yenilmezlik serisi sona erdi.

Ligin 15. haftasında sahasında Medipol Başakşehir'i 1-0 yenerek seriye başlayan kırmızı-beyazlı ekip, 16. haftada deplasmanda Aytemiz Alanyaspor ile 1-1 berabere kalırken, ilk yarının son haftasında konuk ettiği Beşiktaş'ı 2-1 mağlup etmeyi başarmıştı. Ligde geçen hafta sahasında Teleset Mobilya Akhisarspor ile 1-1 berabere kalan Sivas temsilcisi, üst üste çıktığı 4 karşılaşmada mağlubiyet yüzü görmemişti.

Ligin 19. haftasında deplasmanda Evkur Yeni Malatyaspor'a 1-0 mağlup olan kırmızı-beyazlı ekip, yenilmezlik serisini sürdüremedi.

Ligde 19 haftalık periyotta 8 galibiyet, 3 beraberlik ve 8 mağlubiyet alarak 27 puan toplayan Demir Grup Sivasspor, puan cetvelinde 8. sırada bulunuyor.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de