Sivassporlu futbolcular piknikte bir araya geldi

SİVAS (AA) - PTT 1. Lig ekiplerinden Sivasspor'un futbolcuları piknikte buluştu.Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya göre, 25 Haziran'dan itibaren yeni sezon...

SİVAS (AA) - PTT 1. Lig ekiplerinden Sivasspor'un futbolcuları piknikte buluştu.

Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya göre, 25 Haziran'dan itibaren yeni sezon hazırlıklarını kentte sürdüren kırmızı-beyazlı ekipte, futbolcular ve teknik heyet için Doğanşar ilçesinde bulunan Dipsiz Göl'de piknik organize edildi.

Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz'ın da katıldığı programda futbolculara kentin doğal güzellikleri tanıtıldı. Otyakmaz, teknik direktör Osman Özköylü ve takım kaptanı Adem Koçak yemek öncesi takımla bir süre toplantı yaptı.

Futbolcular Dipsiz Göl'de gezerek şelale önünde hatıra fotoğrafı çektirdi.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler