Sivasspor'dan Ali Koç'a tebrik mesajı

SİVAS (AA) - Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Demir Grup Sivasspor Kulübü, yayınladığı mesajla, Fenerbahçe Kulübünün Olağan Genel Kurulu'nda başkanlığa...

SİVAS (AA) - Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Demir Grup Sivasspor Kulübü, yayınladığı mesajla, Fenerbahçe Kulübünün Olağan Genel Kurulu'nda başkanlığa seçilen Ali Koç'u kutladı.

Kulüpten yapılan açıklamada, Koç ve yönetimi tebrik edilerek, "Fenerbahçe Spor Kulübü'nün olağan genel kurul toplantısında kulüp başkanlığına seçilen Ali Koç ve yönetim kurulunu tebrik eder, görevlerinde başarılar dileriz." ifadelerine yer verildi.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler