Sivasspor'da Konyaspor mesaisi sürüyor

- Sivas Valisi Salih Ayhan, antrenmanı ziyaret ederek futbolculara baklava ikram etti

- Demir Grup Sivasspor, Süper Lig'in 11. haftasında 9 Kasım Cumartesi günü sahasında İttifak Holding Konyaspor ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürdü.

Teknik direktör Rıza Çalımbay yönetiminde kulüp tesislerinde gerçekleştirilen antrenman, koşuyla başladı. Isınma bölümünün ardından gruplar halinde pas çalışması yapan kırmızı-beyazlı ekip, idmanı tamamladı.

Antrenmana, sakatlığı bulunan Serhiy Rybalka katılmadı.

 

- Vali Ayhan'dan ziyaret

 

Sivas Valisi Salih Ayhan, antrenmanı ziyaret ederek Sivasspor Kulübü Başkan Vekili Erdal Sarılar, teknik direktör Rıza Çalımbay ve futbolcularla bir süre sohbet etti.

Futbolculara elleriyle baklava ikram eden Ayhan, kırmızı-beyazlı ekibin İttifak Holding Konyaspor maçında galip geleceğine inandığını söyledi.

Sivasspor'un ligde liderlik koltuğuna oturmasını arzuladığını belirten Ayhan, "Stadyumda 12. adam rolünü oynamak istiyoruz. Minik Yiğidolar ile takımımızın arkasındayız, desteğimizi vurgulamak için geldik. Heyecanınıza ortak olmak istiyoruz." ifadelerini kullandı.

 

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi