Sivasspor'da futbolculara 2 gün izin verildi

SİVAS (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Sivasspor'da futbolculara 2 gün izin verildi. Kulüpten yapılan açıklamaya göre, ligde dün sahasında Mersin İdmanyurdu'nu...

SİVAS (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Sivasspor'da futbolculara 2 gün izin verildi.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, ligde dün sahasında Mersin İdmanyurdu'nu 6-0 mağlup eden kırmızı-beyazlı ekipte, teknik direktör Osman Özköylü, milli maç nedeniyle lige verilen arada futbolculara 2 gün izin verdi.

Sivasspor'da futbolcular 31 Ağustos Çarşamba günü kulüp tesislerinde toplanarak ligin 3. haftasında deplasmanda Samsunspor ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarına başlayacak.

AA

Spor Haberleri

Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü