Sivasspor'da 12 futbolcunun sözleşmesi bitiyor

SİVAS (AA) - TFF 1. Lig'i şampiyon olarak tamamlayan ve bir sezon aradan sonra Spor Toto Süper Lig'e yeniden yükselen Sivasspor'da, 12 oyuncunun sözleşmesi...

SİVAS (AA) - TFF 1. Lig'i şampiyon olarak tamamlayan ve bir sezon aradan sonra Spor Toto Süper Lig'e yeniden yükselen Sivasspor'da, 12 oyuncunun sözleşmesi 31 Mayıs itibarıyla sona erecek.

Sivasspor'da, kaleciler Tolgan Acar, Muhammed Burak Yıldız, savunma oyuncuları Hasan Hatipoğlu, Ziya Erdal, İbrahim Öztürk, Gökhan Süzen ve Dejan Kelhar, orta saha oyuncuları Hakan Arslan, Yiğit İncedemir, Adem Koçak ve Burhan Eşer ile Yunan forvet Theofanis Gekas sözleşmesi biten isimler arasında yer alıyor.

Kırmızı-beyazlı kulüpte, dün yapılan olağan kongrenin ardından futbolcularla görüşmelerin başlaması bekleniyor.

AA

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor