Sivasspor, Türkiye Kupası maçı için Antalya'ya gitti

SİVAS (AA) - Demir Grup Sivasspor, Ziraat Türkiye Kupası'nda yarın Antalyaspor'a konuk olacağı çeyrek final ilk maçı için bu kente gitti.Kulüpten yapılan...

SİVAS (AA) - Demir Grup Sivasspor, Ziraat Türkiye Kupası'nda yarın Antalyaspor'a konuk olacağı çeyrek final ilk maçı için bu kente gitti.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre kırmızı-beyazlı ekip, Antalyaspor maçının hazırlıklarını sabah yaptığı antrenmanla tamamlayıp, hava yolu ile Antalya'ya gitti ve kamp yapacağı otele yerleşerek maç saatini beklemeye başladı.

Antalyaspor ile Demir Grup Sivasspor, yarın saat 20.30'da Antalya Stadı'nda karşılaşacak. Mücadelede hakem Yaşar Kemal Uğurlu görev yapacak.


Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi