Sivasspor, Süper Lig’de 7. galibiyetini aldı

MKE Ankaragücü müsabakasını 2-0 kazanan Sivasspor, bu sezon Süper Lig'deki yedinci galibiyetini elde etti.

MKE Ankaragücü müsabakasını 2-0 kazanan Sivasspor, bu sezon Süper Lig'deki yedinci galibiyetini elde etti.

Sivasspor, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında MKE Ankaragücü'nü konuk etti. Sahadan 2-0'lık galibiyetle ayrılan kırmızı-beyazlılar, bu sezon ligde yedinci kez 3 puan sevinci yaşamış oldu. Yiğidolar, geride kalan karşılaşmalarda 12 mağlubiyet ve 6 beraberlik elde etti.

Sivasspor, ligin 9. haftasında deplasmanda Başakşehir'i 2-0 yenerken, 10. haftada da evinde Giresunspor'u 3-0 mağlup etmişti. Yiğidolar, 15. haftada ise deplasmanda Kasımpaşa'yı 2-1 yenmişti. 19. haftada Gaziantep FK'yı 2-1, 21. haftada da Alanyaspor'u 3-0 yenmişti. Kırmızı-beyazlılar 22. haftada ise Beşiktaş'ı 1-0 mağlup etmişti.

Kırmızı-beyazlı takım, gelecek haftayı ise maç oynamadan tamamlayacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?