Sivasspor ligde 4. galibiyetini aldı

Gaziantep FK müsabakasını 2-1 kazanan Sivasspor, bu sezon Süper Lig'deki dördüncü galibiyetini elde etti.

Gaziantep FK müsabakasını 2-1 kazanan Sivasspor, bu sezon Süper Lig'deki dördüncü galibiyetini elde etti.

Sivasspor, Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Gaziantep FK'ya konuk oldu. Sahadan 2-1'lik galibiyetle ayrılan kırmızı-beyazlılar, bu sezon ligde dördüncü kez 3 puan sevinci yaşamış oldu. Yiğidolar, geride kalan karşılaşmalarda 9 mağlubiyet ve 6 beraberlik elde etti.

Sivasspor, ligin 9. haftasında deplasmanda Başakşehir'i 2-0 yenerken, 10. haftada da evinde Giresunspor'u 3-0 mağlup etmişti. Yiğidolar, 15. haftada ise deplasmanda Kasımpaşa'yı 2-1 yenmişti.

Kırmızı-beyazlı takım, gelecek hafta sahasında Adana Demirspor ile karşı karşıya gelecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü