Sivasspor 3 hafta sonra galibiyeti hatırladı

DG Sivasspor, Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında deplasmanda karşılaştığı Gaziantep FK'yı 2-1 mağlup etti.

DG Sivasspor, Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında deplasmanda karşılaştığı Gaziantep FK'yı 2-1 mağlup etti. Yiğidolar, 3 hafta sonra galibiyetle tanıştı.

Sivasspor, 3 haftalık galibiyet hasretine Gaziantep deplasmanında son verdi. Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Sivasspor, deplasmanda karşı karşıya geldiği Gaziantep FK'yı 2-1'lik skorla mağlup etti. Bu sonuçla kırmızı-beyazlılar, ligde 3 maç aranın ardından galibiyet alarak, puanını 18'e yükseltmiş oldu.

Son galibiyetini bu sezonun 15. haftasında deplasmanda Kasımpaşa'yı 2-1 yenerek alan Yiğidolar, bu maçın ardından çıktığı 3 karşılaşmada 3 puan yüzü göremedi. Yiğidolar ligin 16. haftasında Galatasaray'a 2-1 yenilirken, 17. haftada ise Konyaspor ile 2-2 berabere kalmıştı. Sivas temsilcisi 18. haftayı BAY geçerken, 19. haftada ise deplasmanda Kayserispor'a 4-1 mağlup olmuştu. Kırmızı-beyazlı takım, 20. haftada ise Gaziantep'i 2-1 yenerek 3 puan hasretine son verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü